Mediqin Aitta-palvelu auttaa säästämään aikaa, rahaa ja tilaa
Aitta on käyttäjän tarpeisiin räätälöity valikoiman hallinta-, varastointi-, hyllytys- ja logistiikkapalvelu.Palvelun tarkoituksena on helpottaa terveydenhuollon yksikön arkea vapauttamalla hoitohenkilöstön aikaa heidän ydinosaamiseensa eli hoitotyöhön.
Palvelun avulla asiakkaan kanssa yhdessä sovitut ja tarpeeseen soveltuvimmat tuotteet ovat aina tarjolla hyvässä järjestyksessä lähivaraston hyllyillä.
Katso Aitta-video
Aitan käyttö on
KUSTANNUSTEHOKASTA
Tuotevalikoima järkevöityy, tuotteiden saatavuus ja varaston kierto paranee, hävikki pienenee, varastotilan tarve ja varastonarvo laskevat, pientoimitukset vähenevät ja toimituskustannukset laskevat, vähemmän laskujen käsittelyä.
YMPÄRISTÖYSTÄVÄLLISTÄ
Vähemmän kuljetuksia, pahvijätettä ja hävikkiä.
KÄYTÄNNÖLLISTÄ
Mediqin asiantunteva tuoteosaaminen, asiakaspalvelu ja tuotteiden käytönopastus käytössäsi!
Aitta-sovellus
Aitta-sovelluksen kautta teet helposti tilauksen, muokkaat tilausta, tulostat raportteja, muokkaat tuotevalikoimaa ja sovellus myös helpottaa varaston inventointia. Aitta-sovellusta voi käyttää websovelluksena tietokoneella tai mobiilisovelluksena esimerkiksi puhelimessa.Aitta-sovellus on
- Helppokäyttöinen ja selkeä
- Tilaukset voi tehdä myös pitkälle tulevaisuuteen
- Vaivatonta seurata menneitä ja tulevia tilauksia
- Tilausten täydentäminenjoustavasti tarvittaessa
Uusi päivitetty Aitta-sovellus otettiin käyttöön 12.6.2023. Uuteen sovellukseen käyvät samat tunnukset (käyttäjätunnus + salasana) kuin aikaisempaan versioon ja kirjautuminen tapahtuu edelleen osoitteesta https://aitta.mediq.fi
Uuden mobiilisovelluksen voi ladata puhelimelle iOS/Android-laitteille sekä AppStoresta että Google Play Kaupasta.
Jos sovelluksen käyttöönotossa tulee ongelmia tai muuta kysyttävää, voit olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme:
Mediq Suomi asiakaspalvelu
puhelin 020 112 1510
aitta@mediq.com
Aitan käyttökokemuksia
Asiakkaidemme suusta kuultua:
"Varastonhallinta ja -täydentäminen on työtehtävä, jonka voisi tehdä kuka tahansa muu kuin sairaanhoitaja."
"Palvelu on helpottanut arkea hirveästi: aiemmin sairaanhoitaja kiersi tietyin väliajoin varastot ja katsoi, mitä tarvikkeita tilataan lisää ja kun varasto on kasvanut toiminnan myötä niin se oli jo aika haastavaakin."
"Palvelu vapauttaa aikaa potilastyöhön, eikä tarvitse hoitaa varastoasioita oman työn ohessa."
"Elämä on nykyään huomattavasti helpompaa."
"Yhteistyö on ollut täyden kympin arvoista."
Aitta-varaston edut käyttäjän kannalta:
- Tuotteille selkeät hyllypaikat
- Täyttöpalvelu toimii mutkattomasti
- Tavarat pysyvät hyvin järjestyksessä
- Ei enää ylitarjontaa tuotteista, joten varastotilaa säästyy
- Tuotteet sijoiteltu loogisesti sekä toiminnoittain
- Varaston valikoima on hyvä
- Kaikki tuotteet yhdessä samassa varastossa
- Tuotteiden uudet etiketit tulevat automaattisesti varastoon
Aitta-palvelun avulla
- sinun ei tarvitse huolehtia hoitotarvikkeiden varastohallinnasta – me hoidamme kaiken aina tilauksesta toimitukseen, hyllytykseen ja pahvijätteiden hävittämiseen
- valikoimasi on aina ajan tasalla ja optimoitu
- hoitohenkilökuntasi aikaa säästyy ja he voivat keskittyä siihen tärkeimpään, eli potilaiden hoitoon
Ole yhteydessä niin kerromme lisää- Mediq Suomi asiakaspalvelu, puhelin 020 112 1510.