Toivumme häiriöstä verkkoisännöintipalvelussamme
Kuten aiemmin kerroimme, tekninen häiriö palveluissamme johtui suoraan ransomware-hyökkäyksestä ulkoista datapalvelukeskuspalveluntarjoajaamme Tietoevryä kohtaan.
Tietoevry on onnistunut palauttamaan suurimman osan Mediqin järjestelmien toiminnallisuuksista ja yhteyksistä ja oma IT toimintomme, asiakaspalvelumme ja toimitusketjun tiimimme ovat näin voineet jatkaa toimintojaan.
Ymmärrämme tämän häiriön aiheuttaman haitan. Pyrimme aktiivisesti jatkamaan sujuvaa toimintaa, niin saapuvia kuin lähteviäkin toimintoja. Olemme sitoutuneet toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman pian ja arvostamme todella ymmärrystäsi ja kärsivällisyyttäsi tänä aikana.
Kiitämme asiakkaitamme ja tavarantoimittajiamme kärsivällisyydestä, ymmärryksestä ja jatkuvasta tuesta selviytyessämme tästä valitettavasta tilanteesta, jonka kohtasimme.
Tiimiemme joustavuus ja omistautuminen koko tämän ajanjakson ajan ovat olleet avainasemassa näiden haasteiden voittamisessa. Kiitämme kaikkia tiimejämme Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa sekä IT henkilöstöämme heidän väsymättömistä ponnisteluistaan tilanteen ratkaisemiseksi.
Read this in English: Ordering and delivery services restored in the Northern region