On Aitta-asiakastyytyväisyyskyselyn aika!

Aitta-asiakastyytyväisyyskyselyn aika!
21.11.2024
Jälleen kysymme Aitta-vastaavilta palautetta ja kehitysehdotuksia ajalla 21.11.-5.12. Toivottavasti saamme paljon vastauksia ja hyviä ideoita!

Aitta-palvelumme tarkoituksena on helpottaa terveydenhuollon yksikön arkea vapauttamalla hoitohenkilöstön aikaa hoitotyöhön. Lisäksi Mediqin Aitta-palvelu auttaa säästämään aikaa, rahaa ja tilaa. Aitta on käyttäjän tarpeisiin räätälöity valikoiman hallinta-, varastointi-, hyllytys- ja logistiikkapalvelu.

Aloitimme palvelun tarjoamisen jo vuonna 2009 ja olemme kehittäneet sitä määrätietoisesti asiakkailta saamaamme palautetta kuunnellen ja omien huomioidemme ja ideoidemme pohjalta. Jälleen kysymme Aitta-vastaavilta palautetta ja kehitysehdotuksia ajalla 21.11.-5.12. Toivottavasti saamme paljon vastauksia ja hyviä ideoita, joilla voimme auttaa parhaassa tapauksessa vapauttamaan vielä lisää aikaa hoitotyöhön. Ajatuksia voi esittää myös aitta@mediq.com sähköpostiosoitteeseen, jos ei osu kyselyn kohderyhmään, mutta on kokemusta Aitta-palvelusta.

Yhteisissä keskusteluissa käytännön tarpeiden ja tuoteasiantuntemuksemme kohdatessa muun muassa tuotevalikoima järkevöityy, tuotteiden saatavuus ja varaston kierto paranee, hävikki pienenee, varastotilan tarve ja varastonarvo laskevat, pientoimitukset vähenevät ja toimituskustannukset laskevat, vähemmän laskujen käsittelyä.

Aitta - Helpotusta hoitajan työhön ja resursointiin

Katso tästä lisää Aitta-palvelusta.

Katso tästä minuutin video Aitta-palvelusta YouTubessa.