Mediq lyhyesti

Mediq on kansainvälinen terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden sekä niihin liittyvien palveluiden tarjoaja ja markkinajohtaja Pohjois-Euroopassa. Yhtiö toimii 12 maassa ja sen liikevaihto on 0,9 miljardia euroa. Visiomme on olla terveydenhuollon valittu kumppani, kun parannetaan hoitotuloksia ja kehitetään kohtuuhintaista hoitoa ihmisille. Haluamme kasvaa ja vaikuttaa terveydenhoidon kehittämiseen monessa maassa. Teemme työtä koko sydämellämme.

Me Mediq Suomi Oy:ssä palvelemme suomalaisia terveydenhuollon ja laboratorioalan ammattilaisia. Olemme Suomen johtava terveydenhuollon sekä laboratorioiden laitteiden ja tarvikkeiden toimittaja. Asiantuntijamme eri erikoisaloilta kouluttavat terveydenhuollon ja laboratorioiden henkilökuntaa tuoden mukanaan uudet menetelmät, edistykselliset ratkaisut sekä laitteet, tarvikkeet ja välineet maailmalta.

Tarjoamme mielenkiintoisia ja haastavia tehtäviä kansainvälisessä, kasvavassa ja osaavassa yrityksessä. Myyntitehtävien lisäksi meillä löytyy vahvoja ammattilaisia asiakaspalvelun, markkinoinnin, oston, logistiikan, taloushallinnon ja teknisen palvelun organisaatioissa. 

Katso lisää Mediq Suomesta   

Kiitos mielenkiinnostasi yritystämme kohtaan!


Haemme nyt leikkaussali ja teho-osastohoidon myyntiryhmäämme

TUOTESPESIALISTIA

perhevapaan (n. 9 kk)  ajaksi vastaamaan potilasvalvontalaitteiden myynnistä koko Suomen alueella.

Työnkuva on laaja ja monipuolinen. Tuotespesialistina vastaat alueesi aktiivisesta myyntityöstä ja myynnin edistämisestä. Työsi on suunnitelmallista asiakasyhteistyötä ja markkinointitoimenpiteiden toteuttamista. Tuotteiden koulutus ja käytön opastus on tärkeä osa tuotespesialistin työnkuvaa. Mediqissä jokainen on oman työnsä laatupäällikkö.

Toivomme, että hakijalla on kokemusta asiakastyöstä terveydenhuollon tuotteiden parissa ja tuotetuntemusta. Asuinpaikkasi voi olla missä vaan Suomen alueella.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää: 

-matkustusvalmiutta
-aikaansaavaa työskentelytapaa ja kykyä päätöksentekoon
-positiivista otetta toimintaan
-paineensietokykyä ja ongelmanratkaisutaitoja
-yhteistyötaitoja
-sinnikkyyttä ja joustavuutta
-englannin kielen taitoa
-vahvaa asiakassuuntautuneisuutta
-kykyä itsenäiseen työskentelyyn
-koulutustausta joko kaupallinen tai/ja sairaanhoidollinen, kokemus akuutti- ja tehohoidosta  katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtävän kansainvälisessä ja osaavassa yrityksessä. Tukenasi sinulla on yrityksen vahvat ammattilaiset.

Haluatko tietää lisää tehtävästä? Lisätietoja tehtävästä antaa myyntipäällikkö Asko Heikkilä, asko.heikkila(at)mediq.com 

Tunnistatko itsesi kuvauksesta? Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian - kuitenkin viimeistään 26.11.2019 oheisen linkin kautta:



Haemme  nyt labratiimiimme

TUOTEPÄÄLLIKKÖÄ

ottamaan vastuulleen hyytymäanalytiikan tuotealueemme.

Tulet toimimaan hyytymäanalytiikan osaajana ja myyjänä strategisesti keskeisessä tuoteryhmässämme. Olet etsimämme henkilö, jos hyytymät ovat lähellä sydäntäsi ja haluat myyjäksi Suomen parhaaseen diagnostiikkatiimiin. Tämä liikkuva myyntihenkilö ottaa keskeisen paikan tiimissämme, ja työskentelee maan parhaiden asiantuntijoiden kanssa tarjoten heille niin hyytymäasiantuntemusta, laiteapua kuin ongelmanratkaisuakin. Koulutamme sinut päämiehellä sekä sisäisesti, jotta tiedät kaiken vastuullasi olevista tuotteista. Tiimimme asiakaspalvelussa, tarjouksissa, huollossa, markkinoinnissa ja taloudessa auttava jokapäiväisissä prosesseissa, jotta kotiudut Mediqille hyvin.

Edellytämme sinulta:  
- Hyytymä-alan tuntemusta
- Myyntihenkisyyttä
- Can do -asennetta
- Englanninkielen taitoa

Tarjoamme sinulle:  
- Itsenäisen työympäristön   
- Selkeät tavoitteet
- Toimialan mukavimmat työkaverit
- Globaalisti johtavan päämiehen (Werfen)
- Vapaan autoedun
- Laajat työterveyspalvelut

Haluatko tietää lisää tehtävästä?
Soita ja kysy lisää 12.11. tai 18.11.
Myyntijohtaja Hanna Pollock +358201121742.

Tunnistatko itsesi kuvauksesta? Lähetä CV:si ja vapaamuotoisen kuvauksen omista ammatillisista vahvuuksistasi palkkatoiveineen mahdollisimman pian - kuitenkin viimeistään 25.11.2019 oheisen linkin kautta:


Etsimme laskentatoimesta innostunutta opiskelijaa osa-aikaiseksi (n. 15 h/vko)

TALOUSHALLINNON ASSISTENTIKSI

osaksi ammattitaitoista taloustiimiämme. 

Tehtävään kuuluu myyntireskontran hoito sekä luotonvalvonta. Tehtävät sijoittuvat arkipäiville ja tunnit pystytään sopimaan joustavasti. Suunnitteilla olevien kehityshankkeiden vuoksi työkenttä saattaa tulevaisuudessa laajentua.

Mitä toivomme?
-Opiskelet tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta ja haluat saada työkokemusta taloushallinnosta
-Luonteeltasi olet tarkka, oma-aloitteinen ja ratkaisuhakuinen
-Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot
-Käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia
-Kyky hallita suuria tietomääriä katsotaan eduksi

Mitä tarjoamme?
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi yhdessä huipputiimin kanssa. Meillä on tekemisen meininki ja olemme aina valmiita auttamaan kollegojamme. Työskentelemme rennossa hengessä, myös aikapaineiden alla, yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Meillä jokainen on oman työnsä laatupäällikkö. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Finance Manager Elisa Hasila, puh. 020 112 1564, ti 19.11. klo 9-10 ja to 21.11 klo 9-10.

Hae paikkaa mahdollisimman nopeasti – aloitamme haastattelut jo hakuaikana!
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian - kuitenkin viimeistään 30.11.2019 oheisen linkin kautta: 

Käytämme evästeitä

Käytämme sivustolla evästeitä, jotta voisimme palvella sinua sisällöllisesti paremmin. Kerättyjä tietoja ei käytetä yksittäisten käyttäjien toiminnan seuraamiseen. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista tai klikkaamalla hyväksyn-painiketta. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internet-selaimen asetuksissa.