Mediq lyhyesti

Mediq on kansainvälinen terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden sekä niihin liittyvien palveluiden tarjoaja ja markkinajohtaja Pohjois-Euroopassa. Yhtiö toimii 12 maassa ja sen liikevaihto on 0,9 miljardia euroa. Visiomme on olla terveydenhuollon valittu kumppani, kun parannetaan hoitotuloksia ja kehitetään kohtuuhintaista hoitoa ihmisille. Haluamme kasvaa ja vaikuttaa terveydenhoidon kehittämiseen monessa maassa. Teemme työtä koko sydämellämme.

Me Mediq Suomi Oy:ssä palvelemme suomalaisia terveydenhuollon ja laboratorioalan ammattilaisia. Olemme Suomen johtava terveydenhuollon sekä laboratorioiden laitteiden ja tarvikkeiden toimittaja. Asiantuntijamme eri erikoisaloilta kouluttavat terveydenhuollon ja laboratorioiden henkilökuntaa tuoden mukanaan uudet menetelmät, edistykselliset ratkaisut sekä laitteet, tarvikkeet ja välineet maailmalta.

Tarjoamme mielenkiintoisia ja haastavia tehtäviä kansainvälisessä, kasvavassa ja osaavassa yrityksessä. Myyntitehtävien lisäksi meillä löytyy vahvoja ammattilaisia asiakaspalvelun, markkinoinnin, oston, logistiikan, taloushallinnon ja teknisen palvelun organisaatioissa. 

Katso lisää Mediq Suomesta   

Kiitos mielenkiinnostasi yritystämme kohtaan!


Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen

Ostokoordinaattoria

avustamaan osaavalle osto-osastollemme. Tehtävät sisältävät mm. osto- ja rahtilaskujen käsittelyä, uusien tuotteiden perustamisia, saapuvien lähetysten avaamisia ja muita operatiiviseen ostoprosessiimme liittyviä tehtäviä. Valitun henkilön kokemuksesta riippuen tehtävät voivat sisältää myös mm. toimittajavastuita tilaamisen osalta. Hakemamme henkilö on asenteeltaan positiivinen tiimipelaaja.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää lisäksi:

  • erityisesti erinomaisia excelin käyttötaitoja sekä sujuvaa muiden Microsoft Office -ohjelmien hallintaa
  • ripeää ja systemaattista työskentelyotetta
  • yhteistyökykyä ja joustavuutta
  • oma-aloitteisuutta ja oppimishalukkuutta
  • kykyä itsenäiseen työskentelytapaan
  • englannin kielen taitoa
  • kiinnostusta toimitusketjua kohtaan

Määräaikaisuus alkaa marraskuun alun aikana ja jatkuu 31.3.2019 saakka.

Toimipisteemme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella Espoon Niittykummussa, jossa meillä on viihtyisät, juuri remontoidut tilat.

Lisätietoja tehtävästä antaa Supply Chain Manager Tia Österberg, puh. 040 687 4101. Soita ja kysy rohkeasti lisää!   

Jos tunnistat itsesi kuvauksesta lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään pe 19.10. palkkatoiveineen oheisen linkin kautta.  


Käytämme evästeitä

Käytämme sivustolla evästeitä, jotta voisimme palvella sinua sisällöllisesti paremmin. Kerättyjä tietoja ei käytetä yksittäisten käyttäjien toiminnan seuraamiseen. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista tai klikkaamalla hyväksyn-painiketta. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internet-selaimen asetuksissa.