Mediq käyttää evästeitä

Sivusto käyttää evästeitä, jotta voisi palvella sinua paremmin. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internetselaimen asetuksissa.

{{Message}}

Mediqin tuotepalautusprosessi

Luethan oheisen ohjeen ennen tuotepalautusta.

Produktretur

Aikoessasi palauttaa Mediqistä tilaamiasi tuotteita, toimi seuraavan kolmen kohdan mukaan:

  1. Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun, puhelin: 020 112 1510. Yhteydenoton tulee tapahtua 8 päivän sisällä lähetyslistan päiväyksestä.

    Asiakaspalvelumme antaa mahdollisen palautusluvan sekä palautusnumeron, joka on aina hyvityksen edellytys.
     
  2. Täytä ja tulosta palautusilmoituslomake.
    Lähetä lomake palautettavan tuotteen mukana Mediqiin.
     
  3. Palauta palautusluvan saanut tuote Mediqin kuljetuspalveluiden (PostNord) mukana osoitteella:

Mediq Suomi Oy
asiakaspalautus
Koskelonkuja 4
02920 Espoo

Tuotetta ei voi palauttaa muun kuljetuspalvelun kautta.

HUOM! Palautettavan tuotteen tulee aina olla alkuperäispakkauksessa eikä pakkauksessa saa olla asiakkaan merkintöjä.


Hyvityksen suuruus

  • Mikäli kyse on asiakkaan omasta tilausvirheestä, hyvitämme tuotteesta asiakkaan ostohinnasta 70 %. Toimitusmaksua ei hyvitetä.
  • Mikäli kyse on Mediqin virheestä, hyvitämme tuotteen hinnan kokonaisuudessaan.
  • Tehdastilaustuotteita tai kylmätuotteita ei hyvitetä.

Mikäli kyseessä on kuljetuksen aikana tapahtunut vaurio, edetään vahinkoilmoitusprosessin mukaan ja täytetään vahinkoilmoituslomake.

Vahinkoilmoitusohje